21 November.

Kan inte minnas när jag satt såhär med datorn och bloggade sist. Det va verkligen jätte längesen och det är så himla synd att bloggen glöms bort eller att man tappar intresset för att skriva!
 
Bloggen är fortfarande låst för allmänheten och förblir nog det en tag framöver. Varför? Har faktiskt ingen bra annledning till det just nu. Jag tycker det är skönt att jag kan skriva exakt vad jag vill utan att jag behöver tänka på att folk ska veta för mycket eller att jag råkar stava fel osv osv. Nu så kan jag stava fel hur mycket som hellst och jag kan även öppna mig på en helt annan nivå än vad man gör annars (iaf jag).
 
Nu tänker jag lite spontant att, vart ska jag börja? Det har gått en lång tid sen sist och ja, det har hänt väldigt mycket. Därför tar jag nog allt pö om pö helt enkelt :)
 
Vi bor ju kvar på Gnejsvägen jag och min käraste Tom. Vi har bott här i 7 månader nu, jisses vad fort tiden går!
Vi trivs hur bra som hellst tillsammans och i är lika ny kära än! Vi har det verkligen så fruktansvärt bra och jag har aldrig varit så lycklig och trygg i hela mitt liv. Vi pratade om det häromdagen jag och Tom...hur mitt liv ser ut idag och hur mitt liv har sett ut. Jag har ju haft ett väldigt "kaotiskt" liv och har varit med om otroligt mycket, mer än vad en 23 årig lite vanlig svensson tjej ska vara med om. Och ja, mitt liv har aldrig varit så stabilt och tryggt förut. Och vissa perioder i mitt liv så trodde jag inte att det liv som jag har idag va ens möjligt...men det va det, och jag älskar det! Men som jag sa till Tom, jag ångrar inget jag gjort eller något som jag upplevt. För det har gjort mig till den människa som jag är idag!
 
Påtal om 23 årig tjej, haha... jag fyllde ju år den 8 november! Det låter så konstigt när jag säger att jag är 23 år? Det känns inte som att jag är det? Men än är det ingen fara med krisen, jag är lugnt och känner mig ung och färsk än så att säga ;) Min födelsedag spenderade jag och tompa i vackra, underbara Spanien, ååh vad jag älskar detta landet! Vi va borta från den 5 nov till den 15 nov, så de va ett tag! Härligt att komma bort ett tag och njuta av lite värme och omväxling. Ska lägga ut bilder från resan om jag kommer ihåg hur man gör. Det har ändrats mycket på sidan ser jag.
 
En till sak som jag äntligen har tagit tag i är att jag har börjat plugga. Så ja, jag går i skolan på dagarna och läser upp betyg som en galning och känner mig som en skolflicka på nytt. Det är både kul och jobbigt, har aldrig haft lätt för det teoretiska i skolan och tycker det är jätte tråkigt att läsa matte. Men vi är en underbar klass, trivs med alla och vi är som en familj nästan känns det som, vi har jätte kul och pushar varandra när det behövs.
Så när jag är klar med betygen så ska jag söka in i forshaga som behandlingsassistent. Känns otroligt skönt att jag gör detta nu. Har alltid vetat vad jag ska bli och vad jag ska göra i framtiden.
 
Detta blev ett långt inlägg, har tusen saker till att skriva men jag tar inte allt i ett och samma inlägg!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0