Eminem <3

Sitter hemma och kollar på en massa klipp på Eminem...alltså jag blir kär och det ryser och pirrar i hela kroppen på mig? Jag tror jag är kär? haha helt sjukt vad jag diggar den grabben. Jag SKA se han live innan jag dör. Det vore ju en dröm att få träffa han? Skulle attackera han kan jag lova. Några av mina vänner har frågat mig om jag fick chansen att ligga med Eminen och jag hade pojkvän..vad jag skulle göra? Svar på det är att ... JA klart som fan jag skulle ligga med han? Utan tvekan..hemsk jag är nu, kall osv. Men fick jag chansen så skulle jag knulla ihjäl mig med han haha!
När Eminem gör entrè här så går det för mig..flera grr om!
Nog om den puddingen!
Tom har varit hemma på permis i söndags, alltså den 18/3 2012 (skriver datum, roligt att veta om några år)
Det kändes sjukt overkligt. Men självklart kul, även fast det hände lite mycket osv och han va inte på de bästa humöret. Men de är förståligt! Helt sjukt att han kommer hem om en månad? Jag är van att ha en telefon som pojkvän? I 1 års tid så har vi pratar i telefon flera grr om dagen. Och nu ska han komma hem och vi ska dela vardagen tsm och bo tsm tillochmed? Jag är lite crazy som flyttar ihop med han kanske man va fan vi lever bara en gång. Som jag sagt tidigare, det får bära eller brista :)
Söker jobb än, hoppas på att få ett snart så jag slipper gå hemma hela veckorna!
Får jag ett jobb så kommer jag må bra, livet känns nog helt okej då.
Dricker som en idiot på helgerna. Förstår inte hur jag kan bli så full? Och gång på gång lovar jag Tom att inte bli dret fulll. Men ska jag va helt ärlig nu så vet jag inte hur jag ska bära mig åt för att inte bli de? Det låter skumt för man tänker ju såklart "ge fan i att dricka så mycket" men när jag dricker så finns de inget stop. Jag kan inte sätta den spärren. Det går verkligen inte, jag har försökt så jävla många gånger men misslyckas jämt. SKIT IRRITERANDE!!!
Och jag gör bort mig så hårt ibland. Jag gör saker jag aldrig någonsin skulle göra i nyktert tillstånd. Jag ballar ur totalt, tappar omdömet utav helvete.
Så här kan det iaf inte fortsätta. Hoppas på att jag lugnar mig när Tom kommer hem. Tror inte han skulle palla att ha en tjej som blir dretfull och inte vet vad hon gör varje helg? Nej, skärpning!
Ja, lite så ser mitt liv ut just nu..lycklig? nja vill jag inte påstå, men hoppas på att livet känns bättre snart!
Skriver snart igen.
Det äkta miraklet är inte att gå på vatten eller i luften, utan att vandra på jorden.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0