På egna ben

Har precis kommit hem från jobbet (Taj Mahal) och sitter och lyssnar på musik. Alltså musik är fan allt? Tänk er ett liv utan musik? Och musik releterar till så mycket. Både bra och dåligt.
Just den här låten som jag lyssnar på nu releterar till när jag kämpade som mest med att lämna mitt x Robin, vilket jag eller ingen i min omgivning trodde att jag skulle klara av och Robin trodde det absolut inte. Men då minns jag att jag hade den här låten i bilen och spelade den alltid och jag minns att jag blev peppad av den, jag blev lite starkare och fick mer kraft att klara av vissa saker. Kela spelade den alltid för mig också och sa att "det här är din låt och du är såå jäkla duktigt och du kommer klara det här, du är starkare än du tror" och jag tänker alltid tbx på allt det där, just den tiden..när jag hör den här låten!
Annars då, det händer mycket här i mitt liv kan jag lova. Jisses! vet inte hur mycket jag ska våga skriva här? Skriver ner det i min dagbok här hemma ist. Men jag ska skriva ner en massa här också, men inte nu för jag måste dola lite med annat.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0