Trust is like a mirror, you can fix it if it's broken, but you can still see the crack in that mother fucker's reflection.

Nu va det allt länge sen igen, så tråkigt när jag glömer bort att skriva ner roliga saker som jag gjort. Det har ju hänt jätte mycket senaste tiden som jag hade velat skriva om..menmen!

Har skrivit kontrakt på lägenhet i kil nu också (gnejsvägen) :) känns hur bra som hellst. Härligt att komma tbx till min familj och vänner. Spännande att bo ihop med Tom också, haha jag har ju aldrig bott tsm med en kille förut, så det ska bli intressant må jag säga! De får bära eller brista öm en säger.
Våren är här nu också. Underbart!! :) Det pirrar i hela kroppen.
Jag och Elin på Benitas 30 års ferre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0