My life, my way!

Hej till mig..bare jag som kan läsa juuuuuuu höhö! Nääääej är på mongo humör kan jag lova. Har skrattat hela morgonen för att jag tittat på alla filmer jag och Elin har spelat in sen i söndags..så jävla kul! När jag tänker efter på hur jag är och hur jag beter mig så är jag jävligt ruggig haha. Men jag bjuder på mig själv och härjar. En bra egenskap tycker jag, inte många tjejer som är som mig öm en säger. Eller ja det finns ingen som är jag!
Jag skulle gå ut och möta Elin för en stund sen och ryckte tag i en gammal tröja jag inte användt på as länge. Så hittade jag en grej i fickan haha... de va kul! Jag sparade den för ett roligt tillfälle haha ;)
Jag har lovat min vän Kela att aldrig mer ta åt mig av folk som snackar skit eller försöker trycka ner mig. Jag vet att inget stämmer som vissa personer säger. Jag vet även att jag inte ligger med alla killar jag ser, och jag tar heller inte betalt. Jag vet huuuur många killar som hellst där ute som verkligen vill knulla med mig (även skulle göra allt för att få va tsm med mig) som jag vägrat ligga med, när jag va singel så skulle jag kunnat ligga på som helvete, men det gör jag inte, för jag är inte sån! Självklart har man haft one night stands haha. Men när jag vet att en kille verkligen vill ligga med mig osv så är det ju roligare att inte göra det. Dom får helt enkelt bara drömma om de haha. Nej här ska jag inte sitta och skryta om att många killar vill ha mig osv men det är ju faktiskt så. Och jag tror det stör många tjejer och då snackar dom skit osv. Men borde dom inte vara glada att jag har skaffat pojkvän nu då ist? Så jag inte är ute på "köttmarknaden" och dom behöver inte oroa sig för sina pojkvänner? ;) Så nu är det bra, lite självförtroende är precis vad jag behövde idag, tack tack!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0