Låtar=känslor.

Denna låten är så sjukt fin! Gillar videon i den också. Det finns även en kille som "skickade" denna till mig, vi har även kollat på den tsm och han säger att de är min låt från han lixom. Haha låter sjukt löjligt men de va det inte just då. Nämner inga namn.
Ohherre..sjukt gammal låt. Denna hör ihop med tiden då jag bodde på behandlingshem.
Jag satt i mitt "rum" vet inte om man kan kalla det rum. typ cell? Och lyssnade mycket på denna och grät och grät! Finns många låtar som förknippas med den tiden då jag lyssnade på ganska mycket. Fronda gick mycket den tiden också. Får klump i magen när jag hör vissa låtar för jag tänker tbx på hur sjukt dåligt jag mådde..och jag va bara 14 år, på en p12? sinnes!
Haha skrattar när jag hör den här. När jag va tillsammans med Henrik Burehammar.. vi låg nere i hans rum och lyssnade ofta på den här. Jag minns känslan jag hade i kroppen på den tiden. Jag va arg på mamma för jag inte fick sova över hos han och jag sa till mamma "vad kan hända på natten som inte kan hända på dagen" haha..


Sa precis "amen fyyy" när jag sätte på låten nu. Som sagt inga bra minnen! Robin, mitt x älskade axl rose, det va eller det är hans stora idol, han avgudar denna mannen han kan alla låtar han lyssnade på alla låtar. Det spelades alltid guns n roses runt han. Jag tycker dom är jätte bra. Jag GILLADE också detta bandet. Men nu kan jag inte lyssna på dom. Det förknippas med så jävla mycket skit. Och även då mådde jag piss ofta. Ville ta mig ur det förhållande så jäkla länge men det gick inte. Jag va beroende/besatt på något sätt i han och han visste han han kunde behandla mig som skit och jag va kvar ändå. Jag satt bara där som en pussy och grinade och han fick alltid saker och ting att de va mitt fel när han va ett svin eller att han drack som han gjorde. Jag minns så väl alla gånger han kommit hem full efter lång tid och jag har inte vetat  vart han varit eller vad han gjort. Hur mycket han hade knarkat eller hur han skulle va mot mig. Han kunde bara komma hem och sätta sig i soffan och hälla upp en grogg och sätta på musik i bött och jag vaknade och gick upp och frågade vad han gjorde och han va bara allmänt cp och otrevlig. Och det sluta alltid med att jag låg och gråt och han sket totalt i det. Han kunde komma in och säga "va fan har du att gråta över" . Denna människan vet inte alls va respekt eller hänsyn är. Det finns så sjukt mycket han har gjort mot mig, jag kan inte skriva ner allt, men det är sjukt.
Hela hans sätt kunde vara sjukt. Och jag va så blind, så sjukt jävla blind. Han va så ego och brydde sig inte ett skit om hur jag mådde, han brydde sig inte ett skit om något som hade med mig att göra. Vad han än gjorde mot mig, han kunde vakna på morgonen och började klä på dig jacka osv och jag frågade vart han skulle, han sa bara " jag ska iväg med några bara" jag fattade exakt vad som skulle hända. Vi skulle inte höras och han skulle iväg och supa och göra annat. Usch vilka hemska tider.
Självklart hade vi "bra" stunder också. Fast när jag säger bra stunder så är det egentligen inte så bra. Det som är en vardag för er andra var då de va så himla bra stunder för mig. När han kanske kunde ge mig en kram. De betydde så mycket för mig, de levde jag lixom på hur länge som hellst. Såna där små saker som inte ni andra ens tänker på, det som är vardag för er. De va så mycket för mig.
Nejfyfan vilket förhållande. Är det något jag är glad över i mitt liv så är det att jag dumpade han och gick vidare. TACK GODE GUD! Och nu förstår jag att de va hemskt för mina vänner att se mig, eller ja Elin och Kela va dom enda som visste hur allt va. Elin ville inte ens umgås med mig typ. Hon mådde så dåligt av att se och höra allt. Jag minns ett tillfälle när Robin va så sjukt jävla taskig mot mig, jag låste in mig på hans toalett och satt på golvet och skrek för jag grät så mycket och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, jag ringde Elin och frågade om jag fick komma. Drog dit och gick bara raka vägen in och grät och hon frågade knappt ens vad som hänt. Efter 1 timme när jag grinat och lugnat mig så säger jag till Elin "jag överreager nog..de är nog mitt fel egentligen. Han har rätt..de är jag som är känslig och beter mig" jag kommer aldrig glömma de (inte elin heller, vi pratar om det än idag) HUR jävla sjuk va ja? så jävla hjärntvättad och blind. Så jag ringde han och sa förlåt och att jag ville åka hem till han och sova och vänta på han tills han skulle komma hem? Han va så jävla kall i telefonen och ah nej vissa saker som jag aldrig kommer glömma. Jag skulle kunna skriva en hel bok om mitt och hans förhållande. Men nu orkar jag inte skriva mer.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0