Julpyntat

Nu har jag fått lite jul-känsla i hemmet! Ja, jag tycker att det är lite mysigt osv, men tooook längtar till sommaren :) Men det blir så mysigt med jul stjärnor och lite små saker som hör till julen. Jag har fått det så mysigt i den här lägenheten tycker jag. Trivs bra här.. Kanske skulle lägga ut bilder på min lya, så ni får se hur jag bor? Ni får kommentera och ni vill att jag lägger ut bilder på hur lägenheten ser ut. Ni är ändå över 20 personer som läser min blogg varje dag, så go crazy ;)
Har haft en jätte mysig dag med min älskade Kela. Vi har gått på stan och handlat och käkat osv. Himla trevligt :) Men nu åkte hon till jobbet igen, buhu..
Så nu sitter jag här och väntar på att min älskling ska ringa. Och jag blir arg på mig själv för att jag glömde köpa en vinflarra förut på stan.. orka gå ut igen? Men det hade varit sjukt gott med ett glas vin just nu. Får se om jag orkar ta mina snärttiga skinkor och vandrar iväg ;)
Något som stört mig länge nu är att när man skriver i bloggen så gör jag mellanrum mellan texterna, alltså att jag har mellanrum när jag byter samtalsämne lixom.. men sen när jag sparar det så sitter allt ihop ändå? Så sjukt irriterande.. why?


Kommentarer
Postat av: Veronica, Mamma till Leo 100803 ♥

Klart man vill se din lgh :)

2011-11-30 17:48:08
BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/
Postat av: Veronica, Mamma till Leo 100803 ♥

Sitter det ihop även fast du "hoppar ner" så hoppa ner två ggr, då brukar det bli bra :)

2011-11-30 18:05:36
BLOGG: http://veronicaodquist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0