tjennare mannen

Haha Ove Sundberg, vilken stjärna :) Små skrattar alltid lite för mig själv bara jag tänker på han. För ni kan väll inte ha missat solsidan med Ove? Jisses vad roligt...
(tänka lägga ut en as rolig video med han, men hittar den inte)
Det är måndag idag men det känns som söndag. Har varit helt slut i kroppen, vet inte om jag börjar bli sjuk?
Kela jobbar natt hela veckan, så hon drog precis till jobbet nu..fy va tråkigt!!
Saknar min älskling också. På måndag åker jag dit och sover med han :D hur underbart?? sjuuukt nice.
Han är världens bästa. Han har verkligen bevisat att det är jag och han mot världen. INGET verkligen inget kan komma emellan oss. Alla jävla pissfittor (ursäkta språket) kan dra åt helvete. Och ni kan snacka på om mitt liv exakt hur mycket ni vill, haha för tydligen har ni inge bättre för er. För jag bryr mig inte ett skit. Ni är bara så jävla tragiska så det är synd om er. Jag har mina underbara vänner och min pojkvän som står på min sida fullt ut och kommer alltid göra....ni andra kan helt enkelt dra! Jag har sån lust att skriva vissa saker, bara slänga det i ansiktet på er, men jag gör de inte. Nog om detta :)
Det snöade för första gången idag också :) Lite mysigt ju..undra om det kommer nå mer snö då? Vi får hoppas på det :)
Nej nu blir de film, hörs imorgon!
Forever and always <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0