Soft med sömnproblem

Ligger i sängen och kan inte sova :o finns det något värre eller mer frustrerande?

Kela ligger brevid och sover som en stock, ser skönt ut...och jag ligger här och filosoferar? Allt från himmel till jord? Både bra och mindre bra saker som snurrar i mitt huvud! Raderade precis en rad nu för att jag tänkte börja bli lite djup och skriva, men börjar jag skriva om en sak så vill jag avsluta det också och det orkar jag inte nu när jag bloggar igenom mobilen :o

får se om jag är på humör för det imorgon :) Ska ligga här och försöka sova, men är ganska hundra på att det inte kommer funka!! Men vi hörs
Imorgon.

Lägger ut en bild på min mamma, jag saknar henne..vi har inte pratat på 2 dagar?


Älskar dig mest av allt världens bästa mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0