Provjobba

Har sökt lite olika jobb förra veckan och även igår! Fick svar redan idag från ena jobbet jag sökte att dom vill att jag kommer och prov-jobbar imorgon :D Känns hur skönt som hellst. Jag sa till mamma att jag visste och jag kände verkligen på mig att dom från Taj Mahal som restaurangen heter skulle höra av sig, mamma sa " ja, du brukar ju alltid har rätt när du känner på dig saker" sagt och gjort, jag hade rätt :D Ska bli kul, känner mig inte alls så nervös som man brukar göra när man ska prov jobba. Detta är en indisk resturang som jag ska jobba som servitris! Inget jag vill jobba med egentligen men vad gör man inte? Pengarna måste ju inte öm en säger ;)
Förvånar mig inte om jag får svar ifrån dom andra också och dom vill att jag ska prov jobba, vad gör jag då?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0