lösenordsskyddad

Nu har jag sätt lösenord på min blogg då jag känner att jag inte vill dela med mig längre men jag vill ändå skriva av mig lite osv. Och skriva ner saker jag vill minnas tex. Jag har ju en dagbok hemma som jag skriver i ibland men det är så jäkla jobbigt att skriva för hand, haha :)
Jag är så sugen på att flytta till kil igen, men jag väntar nog på att Tom kommer hem så han kan va med att välja lght osv. Han vill ju bo på stenåsen :) Det vill ju jag med, vi båda bodde ju där när vi va små :) Kommer bli perry tror jag. Det känns som att jag och tom kommer hålla ihop för alltid typ? Jag hoppas det iaf.
Har sökt jobb på Thai majhal nu också, en indisk restaurang som ligger precis här utanför. Jag vill ju absolut inte jobba som servitris men vad ska jag göra då? Jag måste verkligen ha ett jobb. Pengarna måste ju som sagt in.
Men ska söka lite andra jobb också. Vill ju jobba med människor osv men..
Jag och kela ska söka lite jobb i norge också, men vi får aldrig tummen ur ju :/ Vi borde söka ett varje dag, då borde man få ett jobb tillslut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0