Konsten att vara kaxig och yttra sig anonymt?

Jag är imponerad, det säger så himla mycket om personen själv i fråga som skriver "kaxiga och hårda ord" men inte vågar skriva vem du är? Varför gör man så, haha jag tycker det är så patetiskt att vi sitter här och skrattar åt dig! Ska man yttra sig om något eller har åsikter så kan man ju stå för vem man är? Nej precis...så häftig va du. Eller varför inte bara säga det till mig? Nej men det vågar du inte. Avundsjuka är så roligt måste jag säga. Tragiska brudjävel. Ska bli kul när jag får reda på vem du är nu, då man kan kolla upp det, det kanske du skulle tänkt på innan du kommenterade haha? Sen efter jag fått reda på vem du är, så lovar jag dig att du ska få besök av mig där du kan få yttra dig vad du tycker om mig, fårse om du är så frän i munnen då? ;) Sen ska jag inte skriva vad jag ska göra med dig ditt vider... Bra jobbat cheyen ;)
The bitch is back!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0