Första dagen på Taj Mahal

Då va man hemma efter en jobb-dag :) Känns skönt att skriva må jag säga!
Började kl 11 och va kvar till 15.30. Sjuuukt mycket folk som äter lunch buffen där alltså, jag stod inte still i en minut ens kan jag säga. Men det är härligt, de är så det ska vara och tiden bara rann iväg ;) Min första dag kändes bra, jag trivdes osv. Ena kille där kan inte prata svenska utan engelska och han va så jäkla skön, vi härja som fan :) Gillar människor som man kan skämta med och som härjar och bjuder på sig själva (som jag är) med
andra ord ;D Tror dom gillade mig också, och jag är säker på att dom kommer ringa mig igen!
Folk som ljuger? Jag förstår mig fan inte på dom alltså, helt otroligt? Varför ljuger man? vad tjänar det till? det kommer ikapp en ändå till slut. Jag kommer hädanefter att undika falska människor och jag har upptäckt mer och mer vilka som är det, tillochmed folk jag umgåtts med har gått bakom min rygg, men nu sätter jag stopp.
Tom och Mikaela är mina helt klart bästa, även Elin och min älskade familj, för er ...gör jag ALLT!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0